FLYING LOW Arnold Dooyeweerd & Anton Goudsmit

foto: Govert Driessen

foto: Rolf Kieft

De kaartverkoop is gestart. Koop nu uw kaartje via: evenbrite.

Line up: Anton Goudsmit (gitaar), Arnold Dooyeweerd (contrabas)

Aanvang : Zondag 19 september, 15:30 uur

Eindelijk mag en kan het weer. Live jazz in Brouwerij Martinus. Arnold Dooyeweerd en Anton Goudsmit bijten het spits af. Een duo dat nog niet eerder samen in de brouwerij te horen was. Een spannende combinatie, zou Dooyeweerd Goudsmit ingetogen laten spelen, of stimuleren zij elkaar tot wilde uitersten? FLYING LOW  noemen zij zich. Waarom precies komen we vast en zeker bij het concert te weten. Ze zullen composities van Arnold Dooyeweerd spelen. Hij trad op met Amerikaanse beroemdheden als Ben Webster, Dexter Gordon, Don Byas, Johnny Griffin, Art Taylor, Kenny Drew en Chet Baker. De Amsterdamse gitarist en componist Anton Goudsmit is een wervelwind van creativiteit, in staat om het publiek te fascineren met zijn sterke groove en unieke muzikale persoonlijkheid. De afgelopen jaren timmerde hij aan de weg met zijn eigen Ton petit, met de nieuwe souljazz sensatie Montis, Goudsmit & Directie en heeft hij de Surf muziek in een jazz jasje gestoken met superband BRUUT!.

Klik hier voor interviews met:

Anton Goudsmit

Arnold Dooyeweerd

Coronamaatregelingen:

Voor een bezoek van een concert in de Brouwerij Martinus heb je vanaf 7 september naast een geldig concertticket ook een geldig Coronatoegangsbewijs nodig.

Dit is een QR-code die je moet activeren door een vaccinatie-, test- of herstelbewijs. De QR-code kun je vinden in de Corona Check-app of, wanneer je geen smartphone hebt, via CoronaCheck.nl. De code is namelijk te printen. De CoronaCheck-app is downloadbaar in de App Store en Play Store. Kijk voor meer informatie op de website van Rijksoverheid voor alle stappen die nodig zijn om van je vaccinatie-, test- of herstelbewijs een geldig Coronatoegangsbewijs te maken.

De 1,5-meterregel wordt niet meer gehanteerd. Wel zijn er vaste zitplekken.

Entree: €15,-

Date(s) - zondag 19 september 2021