Rein de Graaf Trio feat. Alan Skidmore

Alan Skidmore – tenorsax; Rein de Graaff – piano; Marius Beets – contrabas, Eric Ineke – drums

entree: €15 / €10

In maart 2017 trad dit trio ook op in Brouwerij Martinus. Als het komende concert ook maar een fractie is van het voorgaande, dan moeten de mensen die liever op de bank blijven zitten zich schamen. Dit is de wereldtop. Allen virtuoos, onafhankelijk van elkaar, maar samen swingend, subtiel, wild, rustig en snel. En volledig in de traditie van de Bebop, met hoofdletter B! Kortom, het is alles. Te gast is de Engelse Alan Skidmore, deze oude rot in het vak is vast en zeker een aangename toevoeging. Kraak helder. Trouwens, op de bank zitten kan bij Martinus ook!

Merk ook op dat het hele trio officiële JazzHelden zijn. Kijk hier voor Rein de Graaf, Marius Beets en Eric Ineke!!

entree: €15 / €10

Date(s) - woensdag 28 februari 2018